  • Data: 2004-02-11 20:30:16
    Temat: Re: L4 Jak to jest z "chory może chodzić"??
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem związkowcy np.w mojej pracy mogą baaaardzo dużo
    > ale niestety nie mam do nikogo dojścia

    A po co tu jakieś "dojście"? Idziesz do szefa zakładowego ZZ i już.
    Większe organizacje związkowe mają własnych radów prawnych (co prawda dla
    swoich członków).
    Zapoznaj się z:
    - Ustawą oświadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie
    choroby i macierzyństwa Dz.U. 1999.60.636 (art. 59 i 68)
    - Rozporz. Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 27 lipca 1999 r. w
    sprawie szczegółowych zasad i trybu kontroli prawidłowości wykorzystywania
    zwolnień lekarskich od pracy oraz formalnej kontroli zaświadczeń lekarskich
    (Dz.U.99.65.743).

    --
    Pozdrowienia
    Jotte