eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupno przez internet, a gwarancjaRe: Kupno przez internet, a gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kam <#k...@w...pl#>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupno przez internet, a gwarancja
    Date: Sat, 01 Oct 2005 17:09:15 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 12
    Message-ID: <dhm8jg$7as$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dhm81k$ma5$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-195-242-255-2.catv.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1128179122 7516 195.242.255.2 (1 Oct 2005 15:05:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Oct 2005 15:05:22 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <dhm81k$ma5$1@atlantis.news.tpi.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Accept-Language: pl, en-us, en, ru
    X-User: kamgol
    X-Antivirus: avast! (VPS 0539-3, 2005-09-30), Outbound message
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:331318
    [ ukryj nagłówki ]

    Aneta Kunska napisał(a):
    > Kto pokrywa koszty przesyłki zwrotnej zawierającej towar oddany do
    > reklamacji? Chodzi o sytuację w której po zakupieniu przedmioty przez
    > internet okaże sie, że towar jest wadliwy.

    Jeśli reklamujesz na podstawie gwarancji, to powinno być to w niej
    określone, a jeśli nie jest - raczej kupujący... Jeśli na podstawie
    niezgodności z umową, to sprzedawca ma obowiązek zwrócić koszty
    dostarczenia rzeczy. A jeśli odstępujesz od umowy w 10 dniowym terminie,
    to na swój koszt.

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1