    From: "gg" <N...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupno mieszkania z lokatorem
    Date: Mon, 10 Jul 2006 19:21:55 +0200

    Użytkownik "witek" <

    > Nie kupować.
    No tak ale w ciągu roku takie mieszkania zdrożały więc tracę, chyba że
    założę sprawę rodzicom o odszkodowanie KC to przewiduje art 390

    > Będziesz miał mieszkanie z lokatorką, której to ty masz zapewnić lokal
    zastępczy.
    Rodzice twierdzą,, że może mieszkać z nimi jak wcześniej - czyli nie muszę
    dawać lokalu zastępczego- ale ona mówi, że nadużywają alkoholu i jej
    dokuczają więc nie chce z nimi mieszkać więc może muszę...
    Ktoś mówił, że gmina powinna zapewnić lokal zastępczy, a jak nie to można
    gminę podać do sądu o utracone zyski z najmu i ponoć gmina musi płacić -
    były takie wyroki

    > Po za tym odpowiedz mi na pytanie jakim cudem ona się tam wprowadziła.
    > Oknem wlaciała?
    Rodzice twierdzą, że się włamała do mieszkania (po babci) i założyli sprawę
    w sądzie mają wyrok ale sprawa dalej w toku

    > Definitywnie bym zrezygnował z tego mieszkania i to pod argumetnem, że
    > właśnie pozwolili się tam córce wprowadzić więc nie wyglada na to, że nie
    > zamierzają umowy przedwstepnej dotrzymać.
    czyli sprawa o odszkodowanie jeżeli nie wywiążą się z umowy inaczej strata
    ze względu na zmianę cen

    Wielkie dzięki za wszelką pomoc bot trudno być tu mądrym