  • Data: 2005-01-24 13:39:20
    Temat: Re: Kupno mieszkania w kamienicy
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MIS napisał
    > Nie bardzo rozumiem. Czy mogłabyś temat lekko rozwinąć?
    > Czy nie wystarczy, że wszyscy obecni właściciele wyrażą zgodę na
    założenie
    > nowej księgi wieczystej dla kupowanego przeze mnie mieszkania,
    podczas
    > podpisywania aktu notarialnego?

    Jesli wszyscy wspolwlasciciele nieruchomosci udadza sie z Toba do
    notariusza, przedloza dokumenty geodezyjne i architektoniczne zwiazane
    z wyodrebnieniem lokali w kamienicy (w ktorych beda wyszczegolnione
    udzialy zwiazane z kazdym lokalem i wlasnoscia gruntu, na ktorym stoi
    kamienica) i zgodza sie na to, aby tylko Twoj lokal na razie
    wyodrebnic i wszyscy razem podpiszecie umowe zniesienia
    wspolwlasnosci, sprzedazy i ustanowienia odrebnej wlasnosci lokalu
    (tak mniej wiecej ta umowa powinna sie nazywac) - to wtedy mozliwe
    bedzie to o czym piszesz, czyli wyodrebnienie Twojego lokalu z ksiegi
    glownej i zalozenie dla niego nowej ksiegi wieczystej.

    pozdrawiam
    Gosia