  • Data: 2007-02-20 08:11:51
    Temat: Re: Kupno mieszkania a możliwość sprawdzenia planu budynku
    Od: "www.sport1.pl" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    i jeszcze jedno jesli jest ksiega lokalu to na niej powinien byc nr. ksiegi
    gruntu na którym stoi budynek jesli jest to własnosc a nie własnosciowe
    prawo do lokalu.
    Użytkownik "Sandal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    Witam.
    Jestem na etapie kupna mieszkania i zrodził się pewien problem, jak to
    bywa przy tego typu sprawach ;-).
    Wygląda to w ten sposób że oglądałem mieszkanie przy ulicy powiedzmy
    Asfaltowa 6a/1, w dowodzie osoby będącej właścicielem jest adres
    zameldowania ten sam, ale w księdze wieczystej jest adres Asfaltowa
    6/10 - poza tym w księdze jest jeszcze wpisana matka właścicielki jak
    właściciel mieszkania (matka zmarła - jest postanowienie sądu o
    nabyciu spadku).

    Pytanie - gdzie można sprawdzić czy to mieszkanie które oglądałem jest
    faktycznie tym mieszkaniem co jest wpisane w KW - może jakieś plany
    budynku czy coś?
    Jak można się zabezpieczyć przed zrobieniem w balona?