  • Data: 2005-03-15 15:27:31
    Temat: Re: Kupiony samochod i PCC
    Od: robi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiec ja mialem niefart
    bo na kartce obok okienka bylo napisane ze mam miec potwierdzenie
    zaplaty podatku od czynnosci cywilnoprawnych bo inaczej niezarejestruja
    pojazdu. A nie pytali sie mnie jak rejestrowalem samochody firmowe i
    kladlem przed oczy FV zakupu, ale jak pewnego pieknego dnia polozylem
    umowe to sie spytali - ale co urzad to obyczaj jak mniemam.

    Ale ale z tego co widzilem to samochod kupiles od komisu a nie od osoby
    prywatnej na umowe wiec podatek zaplacil z tego co dowiedzialem sie od
    znajomego (prowadzi komis) komis.

    pozdro
    robert
    ps mam nadzieje ze nie wsadzam cie na mine
    jak chcesz sie upewnic to zadzwon do komisu z ktorego go kupiles.