eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupiłem WIN'a myslac ze jest legal - przypadek czy celowe dziłanie ? › Re: Kupiłem WIN'a myslac ze jest legal - przypadek czy celowe dziłanie ?
  • From: "Marsjusz" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupiłem WIN'a myslac ze jest legal - przypadek czy celowe dziłanie ?
    Date: Mon, 18 Nov 2002 08:14:48 +0100

    Użytkownik "H" <h...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ar5dq3$rj3$1@sunsite.icm.edu.pl...

    > Użytkownik "Marsjusz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Radzę ci zgłosić się do terenowego odziału Inspekcji Handlowej. Jest to
    > zazwyczaj Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w ...... lub
    delegarura
    > WIIH jeśli mieszkasz w mniejszym mieście.

    > Tym nie mniej sytuacja jest niestety niekorzystna dla ciebie ponieważ
    ciężko
    > ci udowodnić że tej nalepki nie było w chwili zakupu windowsa

    Ale co mi da posiadanie nalepki z certyfikatem + np. wyłudzony drugi
    egzemplarz jeżeli bedę miał
    1 ksiązeczkę
    1 nośnik
    1 FVAT,
    a dwie nalepki certyfikatu.
    Jeżeli dojdzie do sprawy to tego będę musiał się trzymać,
    bo faktycznie nie jestem w stanie udowodnić im że tej nalepki nie było.

    Jeszcze jedna mysl mi przyszła do głowy, po odlepieniu certyfikatu pozostają
    resztki kleju ( śladowe ilości, ale to jest ślad zerwania, natomiast miejsce
    po nalepce na folii było czyściutkie jakby nigdy jej tam nie było )

    > Więc raczej idź na ugodę, bo przed sądem marne szanse.

    Ciekawe co może być ugodą w takiej sytuacji ? Połowa ceny ? nie mam pojęcia.

    > Z jakiego jesteś miasta ?

    Szczecin

    Pozdr.
    M.