  • Data: 2007-01-13 22:22:16
    Temat: Re: Ktos mial pecha i dodatkowo trafil
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mg napisał(a):

    > To jest totalna kompromitacja wymiaru sprawiedliwosci w temacie
    > scigania ludzi za skopiowany soft.

    Nie zakładałbym od razu kompromitacji wymiaru sprawiedliwości, raczej
    biegłego (a przy okazji i oskarżonego). Biegły jest po to powoływany,
    aby wytłumaczyć policji, prokuraturze, a na końcu sądowi o co tak
    naprawdę chodzi.
    Parę razy udalo mi się stawać przed Wysokim Sądem jako biegły i wiem,
    ile cierpliwości trzeba wykazać, żeby wytłumaczyć czym naprawdę są
    numery na 0700, dlaczego, mimo blokady, można bylo zadzwonić na wyspy
    Tonga czy fakt przypisania numeru IP do konkretnej osoby nie oznacza, że
    to własnie ta osoba włamała się na serwer X.

    Natomiast fakt, że takie bezdety pojawiły się w opinii biegłego świadczy
    tylko i wyłacznie o jego poziomie i o tym, że w wymiarze sprawiedliwości
    w IV RP (ale rownież w tych o niższych numerach) jest poważna luka.

    M.