  • Data: 2013-07-05 09:46:19
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.07.2013 09:10, Tomek pisze:
    > wczesniej sie placilo 50% mniej za nieposegregowane i zaklady utylizacji

    Nieprawda.

    > sobie jakos rodzily, w tv nawet mowia ze jesli odpady nie sa mokre to z
    > nie maja problemu z ich posortowaniem

    Problem zawsze jest.

    > teraz kowalski musi doplacic 50% posegregowac, i dac surowiec wtorny

    A ja po zmianach przy sortowaniu będę płacił 5x mniej.

    Sąsiad z klasycznym układem 2+2 będzie płacił za sortowane o połowę
    mniej niż dawniej za niesortowane.

    Gmina Nadarzyn. Polecam :)

    > gratis do obrobki
    > dlaczego w tym kraju ludzie nie wyjda na ulice?

    No to wyjdź. Pozbieraj puszki. Zarób i zrelaksuj się ;)

    Bo dziamgać to każdy głupi potrafi, a zrobić coś konkretnego - to już
    trudniej.

    W mojej gminie ludzie pomarudzli (bez "wychodzenia na ulice"), wójt
    zmotywował oferentów do baaaaaaaaardzo korzystnej oferty na odbiór i voila.

    7zł od osoby za sortowane. Sortowanie: jeden worek na szkło, jeden na
    trawę itepe, jeden na mieszankę i jeden na nadające się do odzysku
    papiery, plastiki i metale. Dla leni: 12zł za niesortowane od osoby.

    Przy większej liczbie mieszkańców - zniżki.