  • Data: 2008-05-18 12:34:30
    Temat: Re: Kto podpowie emerycie
    Od: "|<onrad" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Emeryt pisze:
    > Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości

    > Jezeli jestes specjalista jezyka polskiego to zmien grupe ja proszeo pomoc a
    > nie o porade pisania wypracowania

    Nie jestem specjalista od jez polskiego, ale tez ni grzyba nie kumam co
    chciales powiedziec.

    btw. kiedys dostalem od kumpla smsa: "bedziemy ogladac filmy i pic piwko
    wpadajcie o 21.30 idziemy potem na dyskoteke"
    Troche durna godzina na ogladanie filmow i zeby potem jeszcze gdzies
    isc, ale ok. Noc jest dluga. Umowilem sie z innym kumplem o 21.15 pod
    blokiem tego kumpla. Czekamy, czekamy. Jest 21.30, wiec idziemy.
    Otwiera ojciec kumpla zapraszajacego i mowi ze sie spoznilismy. Chwile
    temu adaś gdzies wyszedl.
    sms mial oczywiscie brzmiec:

    --
    body {