  • Data: 2008-07-16 08:38:07
    Temat: Re: Kto jest adminem tej grupy?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy <m...@e...com.pl> napisal:
    > Ale mój TŻ to zaczynał jak nie było www, irca, usnetu a maile z Ośrodka
    > Obliczeniowego UMK się woziło na tasiemce

    Chyba magnetycznej, bo w papierowa to nie uwierze 8^)

    > (czy czymś podobnie
    > starożytnym) do Warszawy - tam mieli połączenie chyba do Telii -
    > wysyłało w świat, zgrywało co przyszło, wracało ciopągiem i biegiem do
    > OO żeby załadować na serwer bo ludzie czekali na wieści ze świata.

    To chyba w przedziale 1990-1992, bo potem to nawet na zadupiu byly
    lacza, co prawda 9600, ale zawsze. Ech, jak sie ftp odpalilo, to po tygodniu
    pliki schodzily.

    > Eh.. to były czasy...

    Byly. Bez spamu, hackerow i... prawa autorskiego :^)

    > ps. kolega ma z tamtych czasów wyszabrowane 4 kilo ramu na
    > tranzystorach... 4 kilo waży 15 kilo ;)

    Przebijam :) : kilo RAM z Cybera na rdzeniach ferrytowych.
    Prawie 6 kilogramow.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek