  • Data: 2002-06-21 20:00:01
    Temat: Re: Ksiazeczki mieszkaniowe -> nowe (stare) zmiany
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >jak teraz wyglada rozliczanie ksiazeczek
    > mieszkaniowych po decyzji Trybunalu?

    Witam
    Według mojej wiedzy jest to tak:
    TK zakwestionował fakt, iż buzkorząd zajmował się tą sprawą w drodze
    rozporządzeń. Polecił, aby w terminie 9 miesięcy parlament urodził ustawę
    regulującą kwestie premii gwarancyjnych i resztę spraw związanych z
    książeczkami. Ten termin mija w sierpniu (8-go czy 18-go lub jakoś tak...).
    Ponieważ nasz kraj jest popier*****y, więc zakwestionowany (jako
    niekonstytucyjny) przepis obowiązuje do czasu uregulowania sprawy ustawowo.
    Jest już projekt takiej ustawy i przede wszystkim przywraca ona prawo do
    premii gwarancyjnej dla osób wykupujących zajmowane mieszkanie komunalne.
    O ile mi wiadomo w projekcie nic nie ma o tym, że debil Buzek i jego idioci
    mają wisieć lub chociaż siedzieć ;)))
    Niestety wywaliłem gazetę, w której było to dokładnie opisane, pamiętam
    tylko, że był to Wieczór Wrocławia sprzed ok. miesiąca.

    Pozdrawiam
    Jarek