eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKruk (i inni) -> czy u kogoś naprawdę BYLI czy tylko straszą??Re: Kruk (i inni) -> czy u kogoś naprawdę BYLI czy tylko straszą??
  • Data: 2005-02-06 13:45:17
    Temat: Re: Kruk (i inni) -> czy u kogoś naprawdę BYLI czy tylko straszą??
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olać, niby skąd mam wiedzieć, że rzeczywiście są moimi wierzycielami skoro
    nie zostałem powiadomiony przez wierzyciela pierwotnego o cesji.
    Poza tym z reguły dochodzą wierzytelności przedawnionych.
    Do mnieszkania może wjeść tylko w tych clach komornik.

    Wysłać palantów na drzewo - bazują tylko na ludzkiej niewiedzy.

    M.