    From: "Easy" <e...@o...nospam.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kredyt i wierzyciel
    Date: Thu, 9 Apr 2009 08:30:47 +0200

    Użytkownik "kb" <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:griv8s$i3q$1@inews.gazeta.pl...

    > Masz to na pismie? Bo jesli nie to wiesz - dopoki nie wypowiedz pisemnie
    > to moga sobie mowic ze Ziemia jest plaska. Jedyne co, to skoro tak mowia,
    > to moze za 14 dni wypowiedza umowe - napisz wiecej dlaczego chca
    > wypowiedziec?

    ze wzgledu na brak wpłat. przysłali kiedys pismo, którego niestety nie mam
    przy sobie ze jesli do dnia takiego a takiego ( czyli 14 dni od dnia
    doreczenia pisma) cała pozostała kwota nie zostanie przelana na konto banku,
    wówczas bank rozwiąże umowe. W tej chwili, pomimo iż raty powinny byc dalej
    wpłacane ( kredyt długoterminowy) to bank zada wpłacenia całej kwoty
    pozostałego kredytu.

    E.