  • Data: 2003-04-30 01:45:33
    Temat: Re: Kradzione auto.
    Od: "Scharf" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > najistotniejesze jest to, czy jest osoba, od ktorej kupiles auto, czy tez
    > martwa dusza.z twoich informacji wynika, ze raczej tak.

    ....Tak . Jest znana osoba która mi ten samochód sprzedała w przeszłości
    toczyły sie różne postepowania w stosunku do tej osoby -niestety nic nie
    dało sie tej osobie udowodnic.
    Ta osoba nigdy nie była karana.

    ..... dla mnie czysta ciekawość ile za taki przekręt może dać sąd .

    > to dla ciebie nie jest istotne. najwazniejsze, by podejrzany byl skazany.
    Ty
    > z kolei mozesz byc oskarzycielem posilkowym. i powinienes to uczynic.

    ... gdy prokurator mi to zaproponuje raczej z tego skorzystam tylko hm ...
    nie jestem człowiekiem zamoznym za samochód zapłaciłem kilkanaście tysięcy
    złotych dorobek kilku lat pracy ,tym przeszczepem jeżdziłem 2 lata ,
    kompletnie nie orientuje sie w niuansach prawnych niewiem jak bedzie
    wygladał dalszy ciąg zdarzeń najważniejsze dla mnie to to żeby odzyskac
    swoje ciężko zarobione pieniądze ( lecz zdaje sobie sprawę, że złodziej musi
    ponieść karę ) chciałem zapytać czy gdybym został tym oskarżycielem
    posiłkowym, to w akcie zemsty złodziej ten może w jakis sposób opóżniac cały
    ten proces zwrotu pieniędzy czy moze powinienem zgodzic sie na jakąś ugodę
    z nim tzn. on mi wypłaca zwrot pieniedzy ja że tak powiem umywam ręce daje
    mu ze swojej strony spokój .... wiem że to co napisałem jest troche takie
    naiwne ale nigdy nie miałem do czynienia z tego rodzaju sprawami a samochód
    jest mi potrzebny do pracy ....

    > 1. Pokrzywdzony może aż do momentu odczytania w sądzie aktu
    oskarżenia
    > wytoczyć przeciwko oskarżonemu powództwo cywilne, w celu dochodzenia
    > roszczeń majątkowych wynikających bezpośrednio z popełnienia przestępstwa
    > (art. 62 kpk),

    .... wczoraj badania mechanoskopijne potwierdziły ,że samochód był kradziony
    ... kiedy musze zacząc działać ----- już jutro ?

    > 2. Pokrzywdzony może w toku śledztwa i dochodzenia żądać
    zabezpieczenia
    > roszczeń majątkowych, jeżeli w toku postępowania przygotowawczego złożył
    > powództwo cywilne (art. 69 §2 i 3 kpk),

    .... znaczy to, że w momencie złożenia mojego powództwa cywilnego majątek
    tego złodzieja zostanie zabezpieczony przed wyprzedażą -czy tak ?

    Mam prośbę do wszystkich grupowiczów aby odpowiadając na posty zdali sobie
    sprawę że większość postów tutaj trafiających jest od ludzi którzy znajdują
    się w trudnej sytuacji , potrzebują informacji jak najszybciej zapewne nie
    maja czasu aby przeglądać archiwum grupy ,dlatego prosiłbym o wyrozumiałość
    dla postów które w jakimś stopniu odbiegają od ogólnie przyjętych reguł grup
    dyskusyjnych ... i przepraszam , tych wszystkich za moja prośbę- dla których
    jest to oczywiste

    dzięki za odpowiedź
    pozdr.
    sch.