  • Data: 2003-10-14 13:10:07
    Temat: Re: Kradziez piratow ze stadionu ...
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kozak-straznik-moralnosci"
    <svitkers@[kozak-straznik-moralnosci].zbluzgaj.net> napisał w wiadomości
    news:bm96iq$n6d$1@news.onet.pl...
    > Ostatni ochodzi mi po glowie taki problem...
    > Jak prawnie wyglada fizyczna kradziez pirackiego nosnika => po ludzku:
    > ide na stadion: z premedytacja okradam pirata z plyt i co dalej ?? ja
    > zlamalem prawo kradnac?? czy on sprzedajac cos do czego nie ma praw
    > autoskich??

    Bedziesz odpowiadal za niszczenie dowodow i matactwo i utrudnianie sprawy
    karno-skarbowej (nie znam sie zupelnie na tym, ale tyle madrych slowek
    przyszlo mi do glowy)

    > potraktujcie temat z lekka nutka ironii, bo problem chyba dosc nietypowy

    Nie ma sprawy KRYMINALISTO!

    Pozdro

    Maseł

    P.S. Jezeli czesto o tym myslisz, to jest to dodatkowo recydywa

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962