    From: "Misiu23" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koszta sądowe
    Date: Tue, 4 Feb 2003 21:25:40 +0100

    Użytkownik "Patrycja" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b1p64q$kvg$1@atlantis.news.tpi.pl...
    :
    : Użytkownik Misiu23 <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    : napisał:b1me33$7h1$...@a...news.tpi.pl...
    : > Witam.
    : > Sprawa wygląda tak:
    : > Pozwałem do sądu pewną firmę, sprawa została rozstrzygnięta na moją
    : korzyść,
    : > przyznano mi odszkodowanie (zadośćuczynienie? - nie pamiętam, a nie mam
    : > jeszcze uzasadnienia wyroku) w wysokości, które jest kilkaset zł niższa
    od
    : > wynagrodzenia mojego pełnomocnika (za taką kwotę zgodził się podjąć
    : sprawę).
    : > W związku z tym mam pytanie: czy firma, która przegrała sprawę musi
    : zapłacić
    : > także (oprócz kosztów sądowych) koszta mojego pełnomocnika? Proszę o
    pilną
    : > odpowiedź.
    : > Dzięki i pozdrawiam
    : > misiu23
    : >
    : jeśli je sąd w wyroku zasądził to tak.
    : A jeśli kwota twoja umówiona z pełnomocnikiem jest większa to uzupełniasz
    : różnicę, To zależy. Nie wiem jak się dokładnie umówiłeś. Pełnomocnik
    często
    : bierze część kosztów od klienta, a pozostałą częśc ma w wyroku. Była umowa
    : na piśmie?
    :
    : W umowie nic nie ma o sposobie spłaty prawnika...