eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Kornela [Jakie kary za "Sejmowe cztery ręce" na podstawie precedensów?] › Re: Kornela [Jakie kary za "Sejmowe cztery ręce" na podstawie precedensów?]
  • Data: 2016-04-15 20:10:35
    Temat: Re: Kornela [Jakie kary za "Sejmowe cztery ręce" na podstawie precedensów?]
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-04-15 10:05, ąćęłńóśźż wrote:
    > Ja w ogóle nie rozumiem, dlaczego w XXI wieku nie można głosować zdalnie

    Można to rozszerzyć o jakieś API dla kierownictwa partii. Nadnaczelnik
    może zawczasu ustalić wynik a [p]osły mogą sobie brylować w mediach albo
    badać stan demokracji na kanarach. Trzeba by pomyśleć nad taką
    innowacją, oświetlenie tego budynku tez kosztuje, można by przyoszczędzić.

    >, chodzi przecież o wyrażenie opinii w danej sprawie (ustawy, uchwały).

    Co bardziej złosliwi zapytają czy przypadkiem nie chodzi o dyskusję bo
    ponoć ona najistotniejsza. Ale to nie u nas :/