  • Data: 2022-03-24 14:02:05
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Mar 2022 12:06:10 +0100, Kviat wrote:

    > To nie jest wiedza tajemna.
    > https://www.doz.pl/czytelnia/a16416-Szczepionka_prze
    ciw_COVID-19._Skad_wiemy_ze_nie_bedzie_miala_dlugote
    rminowych_skutkow_ubocznych
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/szczepienia-dlugofal
    owe-skutki-nie-istnieja/0peqn20

    Tzn takie sa domniemania, poparte dotychczasowym stanem wiedzy,
    glownie ... z doswiadczen na myszach?

    Ale natura jest skomplikowana, to ostateczne potwierdzenie bedziesz
    mial za 2, 5, 10, 20 lat :-)

    > Tylko uważaj. W tych linkach są więcej niż dwa zdania do przeczytania.
    > Żebyś przypadkiem się nie nadwyrężył od takiej ilości tekstu.
    >
    > Aaa... i zapisz to sobie gdzieś przy monitorze, bo za tydzień znowu
    > zapytasz o to samo.

    A jesli mnie ten propagandowy tekst nie przekonal? :-)

    J.