eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKopia/ksero dowodu osobistegoRe: Kopia/ksero dowodu osobistego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t3.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: "Leszek A." <L...@...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <5241b15c$0$2219$65785112@news.neostrada.pl>
    <5241c4a2$0$2217$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1sib5$m6s$1@node2.news.atman.pl>
    <5241d8c0$0$2216$65785112@news.neostrada.pl> <1...@d...icnet>
    <l1u0h1$176$1@node2.news.atman.pl>
    <52428cfd$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <52429de1$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1ut62$4kh$2@news.vectranet.pl>
    <0...@g...com>
    <Pine.WNT.4.64.1309271727340.1944@quad>
    <9...@g...com>
    <52465ec5$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Kopia/ksero dowodu osobistego
    Date: Sun, 29 Sep 2013 18:37:39 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 19
    Message-ID: <52485753$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.216.54
    X-Trace: 1380472659 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1247 83.6.216.54:2069
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:728783
    [ ukryj nagłówki ]

    Myślę, że problem polega na tym, że banki ułatwiają sobie
    życie wymagając minimum potwierdzenia identyfikacji klienta,
    a gdy się zdarzy, że dane zostały skradzione, to problem ma
    oszukany, a nie bank.
    Słyszy się o tym, że do założenia konta, a nawet wzięcia
    kredytu, wystarczą tylko dane z DO lub ewentualnie ksero
    DO, które w przypadku załatwiania sprawy przez Internet
    klient wysyła pocztą elektroniczną.
    W pierwszym rzędzie to bank powinien ponosić konsekwencje,
    wtedy ich wymagania co do identyfikacji klienta od razu by się
    zmieniły.

    Bardzo podoba mi się pomysł by ci z Was, którzy tak są pewni,
    że udostępnienie danych z dowodu niczym nie grozi, ogłosili je
    w Internecie. Jakoś chętnych nie widać. Jak zwykle łatwiej się
    gada.

    Pozdrawiam Leszek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1