  • Data: 2007-01-18 05:01:30
    Temat: Re: Kontrole softu - pytanie
    Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4hi1zv5pzu22.wau6qfxixk0e$.dlg@40tude.net...
    > To jest właśnie klasyczny przykład takiego tekstu o jakich pisałem :)
    > Zwykłe straszenie. Zastanów się na jakiej podstawie prokurator mógłby
    > wydać
    > postanowienie o przeszukaniu danego lokalu?

    Proponuje zadzwonic i zapytac ;)

    A mówiąc serio - gdyby było tak jak mówisz, że policja idzie po piracie
    rozprowadzającym oprogramowanie, to trafiałaby tylko do ludzi, którym on
    sprzedawał. A trafiali do ludzi, którzy kupili w firmie X komputer, a w
    firmie Y - Windows i odchodzili z niczym (bo nie sprawdzali całego softu na
    miejscu) i trafiali do ludzi, którzy komputer kupili w firmie X i mieli tam
    Linuksa (a w życiu nie mieli Win). Jedynym wspólnym mianownikiem był zakup
    komputera w firmie X.

    pozdrawiam

    Monika