  • Data: 2007-01-21 19:37:18
    Temat: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak w żeczywistości wygląda taka kontrola?

    Przychodzi wiecej jak 1 policjant oraz czesto (choc nie zawsze) jeszcze
    biegly i pokazuja Ci nakaz przszukania lub legitymacje policyjna. Wchodza i
    pytaja sie gdzie komputer. Potem kaza Ci siasc na wersalace a sami sobie go
    sprawdzaja. Jesli jest biegly to na miejscu moze wydac opinie nt legalnosci
    programow, jesli go nie ma to zabierany jest komputer lub w niektorych
    jednostkach policji sam dysk twardy i dostrzezone inne nosniki. Spisywany
    jest protokol.
    Potem przez kilka miesiecy jest cicho, bo czekaja na opinie bieglego.
    Gdy ona przychodzi to albo postepowanie zostanie umorzone - bo wszysko bylo
    leglane, teoria bo wystarczy miec przedatowanego winrara i juz jest
    nielegalny - albo zostajesz wezwany i jako swiadek masz mozliwosc
    zeznanawania na okolicznosc legalnosci wszystkich poszczegolnych programow
    zakwestionowanych przez bieglego. Jesli chociaz jednego nie wybronisz
    (kwitami, orginalnymi plytkami itp) to od razu dostajesz zarzut i sluchaja
    ciebie jeszcze raz jako podejrzanego. Potem juz prosta droga do aktu
    oskarenia i zawiasow oraz bardzo ladnej tabelki ujmujacej ten fakt w twojej
    karcie karnej - ale zeby ja sobei zobaczyc to musisz zainwestowac 50 zl.

    > W jakiej sytuacji mogą zabrać sprzęt? (w końcu nie chcę stracić przez
    jakąś
    > głupotę pracy...).

    W kazdej gdy istnieje uzasadnione podejrzenie przestepstwa.

    ezar