  • Data: 2009-01-19 13:10:18
    Temat: Re: Kontrola prędkości przez Żandarmerię Wojskową ??
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 19 Jan 2009 14:06:48 +0100, Sebcio napisał(a):

    > No właśnie nie była to ani Straż Graniczna ani Służba Celna - o
    ich
    > uprawnieniach wiem, są one obecne w PoRD od jakiegoś czasu. Zdziwiło
    > mnie właśnie to, że była to Żandarmeria Wojskowa wykonująca samodzielnie
    > czynności związane z kontrolą przestrzegania ograniczeń prędkości wobec
    > samochodów cywilnych. Mieli ręczny radar i zatrzymywali cywilne pojazdy.

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA OBRONY NARODOWEJ z dnia 18 lutego 2004 r.
    w sprawie kontroli ruchu drogowego i kierowania ruchem drogowym przez
    Żandarmerię Wojskową i wojskowe organy porządkowe oraz warunków i trybu
    współdziałania Żandarmerii Wojskowej z Policją w prowadzeniu ewidencji
    kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego (Dz.U. nr 40 poz. 364).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl