  • Data: 2009-02-18 08:46:09
    Temat: Re: Konkurs esemesowy
    Od: Sannindan <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Lut, 15:35, "Darek." <n...@g...pl> wrote:

    > To moze napisz tutaj jakie bylo pytanie i jaka dales odpowiedz.
    > Od tego trzeba zaczac :)
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    Pytanie było:
    "Z czym kojarzy Ci się słowo horror:
    o.radoscia
    m.strachem
    Wyślij o lub m na xxxxx"

    Nie chodzi o to czy brać udział w takich konkursach czy nie.
    Kiedyś kumpel powiedział mi, ze był pewien że dobrze odpowiedział a
    oni i tak mu nie uznali.
    Dlatego też jak dostałem sms'a z konkursu, to se pomyślałem, że
    sprawdzę czy faktycznie tak jest.
    I tak kiedy już odpowiedziałem dobrze na 6 pytań, to właśnie kolejnego
    mi nie uznali.

    Interesuje mnie tylko jedno czy nie jest to jednak oszustwo?
    Bo jeśli tak to jest to ścigane z urzędu.

    Pozdrawiam.