    From: "yar65" <y...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koniec zasilania bloku w C.O.- co robić?
    Date: Thu, 3 Apr 2003 14:23:46 +0200
    Sender: y...@p...onet.pl@pa153.minsk-mazowiecki.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net> napisał w
    wiadomości
    news:4CC40F9F423ADA44B33E2E6448A209216E2FB1@jplwant0
    03.jasien.net...
    > jak kupione, to co da kwestionowanie wyceny,
    > poza tym jeżeli nawet, to skąd rzeczoznawca mógł
    > wiedziec o planach właściciela względem kotłowni.

    A jeśli wiedział? Wydaje mi się, że tak było, bo informacja o rozwiązaniu
    kotłowni była znana już we wrześniu 2002, czyli przed wyceną lokalu.

    > Przeiez wycena była według wartości i stanu w dniu wyceny
    > a więc z dostępem do ogrzewania.
    >
    > ale to i tak sprawa absurdalna bo war. techn. nakazuja w Polsce
    > aby budynek mieszk był ogrzewany - a to jest obowiązek
    > właściciela aby to zapewnić.

    Właścicielami są teraz poszczególni członkowie wspólnoty, czyli nasz
    obowiązek.

    > generalnie jednak może to byc korzystne - mały kredyt z BOŚ

    Kto da kredyt wspólnocie? Jakie my możemy dać zabezpieczenie kredytu? Każdy
    obciąży swoją hipotekę indywidualnie? A co z najemcami, którzy jeszcze nie
    wykupili swoich mieszkań? Jest ich 1/3.

    > i kosołek w piwnicy za np. 30kzł i tanio sie grzejecie gazem

    Wstępna analiza wskazuje na ok. 120 kzł - to duży blok, ponad 3100 m2,
    niedocieplony.

    dzięki za pierwszą reakcję