  • Data: 2004-05-04 18:11:11
    Temat: Re: Konfiskata koszulki
    Od: kuba <s...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pieknego dnia 04 maj 2004,Andrzej Lawa napisal(a) taki ciekawy
    tekst-wart przeczytania :

    > Apel: czy mógłbyś przestać agitwać za totalitaryzmem? Zmuszasz
    > mnie do wyrażania opinii zbieżnej z opinią arnolda b., co mnie
    > nieco irytuje ;)

    Fajnie sie temat rozwija ;)
    Kolejny kwiatek tak z opowiadan mojej nastoletniej corki.
    Inny wypadek - idzie sobie grupka mlodziezy,podchodzi patrol policji
    zabiera chlopakowi plecak i wycina ordynarne dziursko razem z naszywka.
    Na naszywce cztery literki HWDP.
    Nie wiem ale mnie i to i troszke poprzednie zajscie smieszy.Mlodziez
    dorasta jakis okres buntu,a takie reakcje ze strony policji nie
    nastraja ich do wladzy przyjaznie.
    Prewencja jakas bo z takiego co nosi naszywke HWDP morderca wyrosnie?

    Ps Moze latwiej sie w takich sytuacjach wykazac niz postawic grupce
    dresow?

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!