  • Data: 2005-04-29 06:14:37
    Temat: Re: Komputery Sp. z o.o. - MOŻNA ODSTĄPIĆ OD UMOWY !!!
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l> szukaj wiadomości tego autora

    Dominik napisał(a):

    > Ludzie udają się sklepu i próbują zwrócić zakupiony sprzęt.
    > Formularze można znaleźć w Internecie, m.in. na stronie
    > www.uwagakomputery.pl
    > która od jakiegoś czasu ostrzega przed praktykami firmy Komputery.

    Ze strony: "W świetle prawa podpisał taką umowę a nie inną, był naiwny,
    miał zaufanie do sklepów jako do instytucji w pewien sposób _zaufania
    publicznego_."

    Ani chyba trzeba będzie powołać samorząd zawodowy sprzedawców
    komputerów. (art. 17 konst RP)

    Ciekaw jestem czy ogólny poziom świadomości prawnej w tym pięknym kraju
    kiedykolwiek wzniesie się ponad poziom bezwzględnego zera i przejdzie
    choćby w lekki mrozik.

    refleksyjnie pozdrawiam

    m.

    --