    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 5 Nov 2012 10:47:01 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Komórka jako środek trwały?
    <s...@p...org>
    <Pine.WNT.4.64.1210311218180.2736@quad>
    <q...@4...net>

    On Sat, 3 Nov 2012, Borys Pogoreło wrote:

    > A CEIDG nie pełni teraz takiej centralnej roli?

    Ha. Nie wiem.
    Ale wiem, ża parę lat temu US grzecznie sugerował, żeby informacje
    które dotyczyły dwu różnych działów tego samego US podrzucić
    jednak do obu miejsc ;)
    Już nie pamiętam co to było, ale "informację" drukowałem w 3
    egzemplarzach (oba działy i kopia dla mnie), AFAIR powinno leżeć
    gdzieś w głębinach archiwum .prawo.podatki :)
    Oczywiscie wg KPA ani Ordynacji takiego nakazu nie ma, ale
    widocznie "obieg wewnętrzny" miał sporą bezwładność, większą
    niż droga od informacji do działu ;)

    > Skoro podatnik może sam
    > wprowadzać tam dane, to urząd chyba powinien
    [...]
    > Z dokładnością do "powinien" ;)

    O toto.
    W US pracują ci sami ludzie, którzy np. na jezdni powinni przestrzegać
    ograniczeń prędkości, więc pewna nieufność jest wskazana ;)

    pzdr, Gotfryd