  • Data: 2015-09-10 11:20:43
    Temat: Re: Kolizja z rowerzystą na parkingu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-09-10 11:04, Witold Z. wrote:
    > Ależ dałem się przekonać :-) I wnioski jak najbardziej wyciągnąłem :-)
    > A że próbować będę z czystej ciekawości, to inna sprawa.

    Nic nie ugrasz. Włączałeś się do ruchu, więc masz ustąpić _wszyskim_.
    Nawet jakby tam nie wolno bylo skręcać, to dalej ty jesteś winny
    kolizji, a kierownik roweru skręcania na zakazie. Z tym, że teraz to po
    zawodach, bo ewentualna sprawa dotyczy tylko winy spowodowania kolizji.

    Ciekawy jestem tylko jak sąd podszedłby do weidentnie błędnego
    oznakowania (choć pewnie by nie podszedł, bo nie ma to specjalnie
    znaczenia dla sprawy).

    BTW - co z rowerzystą - jakieś straty w sprzęcie? Bo domyślam się że w
    ludziach nie;)

    Shrek.