    From: Abuk <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kolizja rowerowa - pytania
    Date: Mon, 07 Nov 2005 00:01:23 +0100

    mariposa doux napisał(a):
    > Wypowiem sie jako nie-prawnik. Mnie by sie nie chcialo.
    > Wiem ile to mniej wiecej jest z tym zachodu. i dla 50 zlotych po prostu
    > by mi si enie chcialo...
    Mi nie chodzi tutaj o 50 zł, gotów jestem nawet ponieść większe koszty
    (np. jakieś opłaty przy przegranej sprawie) - chce tylko aby gościu
    zrozumiał, że nie można oszukiwać zupełnie bezkarnie, niech się zapiera
    w sądzie, niech nie odbiera poleconych itp. I nie chciał bym robić tego
    aby "napsuć mu krwi", tylko dlatego że sprawiał wrażenie sensownego
    młodzgo człowieka który być może mógłby być jeszcze "naprostowany".

    J.K.