    From: Krzysztof Magosa 'hexio' <h...@x...org.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kolizja drogowa
    Date: Mon, 01 Jan 2007 16:13:40 +0100

    boguslaw napisał(a):
    > Wiesz co ? dziwie Ci sie..
    > Otwierasz delikatnie drzwi taksowki, na miejscu przeznaczonym na postoj
    > taksowek, czlowiek najezdza na otwierajace sie drzwi, a ty sie
    > przyznajesz do jakiejs winy...

    Zmęczony byłem, na dodatek przeszła mnie myśl, że jakbym szybciej
    otworzyl te drzwi i wystawił nogę, to mógłbym już jej nie mieć i troche
    mnie to zszokowało. Zachowałem zimną krew, ale policji generalnie nie
    obchodziło, czy odstep miedzy pojazdami byl za maly, ze widocznosc do
    dupy, oni powiedzieli, ze od ustalania winnego bedzie ubezpieczelnia. mi
    dali tylko symboliczny mandat i pojechali...

    --
    Krzysztof Magosa 'hexio' | hexio (at) xnet (dot) org (dot) pl
    SysAdmin of xnet.org.pl | http://hexio.xnet.org.pl/