  • Data: 2004-08-05 19:39:33
    Temat: Re: Kodesk karny i kara śmierci
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:ceu1u0$qri$1@news.onet.pl...

    > To ilu dezerterów np. w czasie wojny w Wietniamie uśmiercono (oczywiście
    > w Stanach)?

    Zgodnie z zasadami ekonomii, wożenie tchórzy do USA byłoby nieopłacalne. Od
    tego jest sąd polowy, a najlepiej pistolet dowódcy. Podnosi to znacząco
    morale pozostałych;))O ilu skazanych za takie "morderstwo" oficerach
    słyszałeś? :)) Bo przypadków zastrzelenia uciekających żołnierzy było na
    pęczki.

    Pzdr
    Leszek