eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKochani pomozcie - zespol Allegro potraktowal mnie nieuczciwie › Re: Kochani pomozcie - zespol Allegro potraktowal mnie nieuczciwie
  • Data: 2006-02-06 12:19:22
    Temat: Re: Kochani pomozcie - zespol Allegro potraktowal mnie nieuczciwie
    Od: "DarkDaro" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie zawiesili dwa konta bo siostra im nie zapłaciła 32zł. (ten sam adres )
    Allegro widac stosuje szantaż i odpowiedzialniość zbiorową. Napisali, że
    istnieje uzasadnione podejrzenie, iż omijam system opłat i prowizji a miałem
    4zł nadpłaty i ponad 100 komentarzy 100% pozytywnych. Szkoda, że e-bay i
    inne serwisy się tak słabo rozwijają bo wtedy szanowaliby klienta a teraz
    mogą napluć każdemu w twarz a on i tak tam wróci .

    PZDR
    Mroczny Daro