eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKlient wypowiedział umowę i nic... › Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
  • Data: 2006-04-12 12:40:19
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jan Werbiński wrote:

    >> brak podstawy do wystawienia faktury
    >
    >
    > Podstawą do należności jest świadczenie usługi. Faktura jest na żądanie
    > klienta.

    Nie. Podstawą jest umowa o świadczenie usługi. Została wypowiedziana
    (skutecznie) - nie ma umowy.

    A że ty zapomniałeś odciąć kabelek, to już twój problem...

    [ciach]

    > Nie skasowałem. Nie muszę. Nie ma takiego obowiązku w regulaminie i nie
    > słyszałem o takim obowiązku.

    ROTFL

    Nawet niesławna telekomuna po rozwiązaniu z reguły odcina "sygnał" w
    kabelku.

    [ciach]

    > OK, a co ze sposobem opłaty za korzystanie z sieci?\

    A była umowa? Zamawiał jakąś usługę?

    Dlaczego ma płacić za nie zamówioną usługę - miał pełne prawo myśleć, że
    to taka "promocja" żeby go zachęcić do "powrotu na łono" firmy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1