  • Data: 2013-09-23 18:51:27
    Temat: Re: Klauzule niedozwolone
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ______________________

    > 1) Koszt dostawy w obie strony powinien pokryć sprzedawca.

    Akapit zaczyna się od hasła długość gwarancji, tak więc mamy tu do
    czynienia z opisem procedur reklamacyjnych na podstawie gwarancji, które
    to chyba ustala sprzedawca/producent jak chce. Dopiero chyba przy
    niezgodności dopiero wychodzą zwroty za przesyłkę itd itp?

    > 2) Nie wolno pobierac opłat za niezasadną reklamację

    Przy gwarancji i jeśli mowa o kosztach przesyłki też?

    > 3) W przypadku niezgodności z umową - koszty przesyłek ma pokryć sprzedawca

    So true, so rzadko spotykane :D

    > 4) Nie można wymagać paragonu / dok. sprzedaży.

    Napisane jest kopi dokumentu zakupu - całkiem racjonalnie IMO