  • Data: 2010-03-05 17:05:12
    Temat: Re: Kilka i piw i prowadzenie roweru...
    Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > udowonil, pieszy jechał. !!!
    > ma zeznania policjatnow "na tę okoliczność".

    Więc czemu zeznania policjantów nie wystarczają zeby ukarać kierowcę za
    nadmierną prędkość, tylko potrzebny jest aż fotoradar i do tego z ważną
    homologacją?

    Nie wiem jak dla sądu, ale dla mnie zeznania dwoch zaprzyjaznionych ze sobą
    panów nie są żadnym dowodem, lepszym dowodem mógłby być film duzej
    rozdzielczości, na którym widać jak ten rowerzysta faktycznie jedzie.