  • Data: 2010-03-04 12:29:02
    Temat: Re: Kilka i piw i prowadzenie roweru...
    Od: "smiechu" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    news:3pv4sxnyq7il.dlg@piki.fixed...
    W związku z czym jesteś pieszym (PORD). Pieszy może być po kilku piwkach.
    > Inna sprawa, że panowie policjanci widzieli, że na tym rowerze jechałeś/
    Inna sprawa, że z drugiej strony ulicy kolega filmował to co oni "widzieli"
    Ponieważ wkoorwia mnie sama myśl o tym że ktoś może zniszczyć człowiekowi
    życie tylko dla poprawienia sobie statystyki to autentycznie miałem kiedyś
    ochotę na zrobienie takiej prowokacji.
    Pozdr
    smiechu