eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy wspolnota mieszkaniowa moze zlicytowac mieszkanie niesfornego czlonka wspolnoty? › Re: Kiedy wspolnota mieszkaniowa moze zlicytowac mieszkanie niesfornego czlonka wspolnoty?
  • Data: 2005-02-17 00:33:18
    Temat: Re: Kiedy wspolnota mieszkaniowa moze zlicytowac mieszkanie niesfornego czlonka wspolnoty?
    Od: "lammed" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    przepisy dają taką możliwość. miałem taki problem w swojej wspólnocie
    (uciążliwa agencja towarzyska w lokalu który właściciel na złość innym
    wynajął a z opłatami zalegał ponad półtora roku). bez powodzenia.
    przydybaliśmy go dopiero kiedy zdecydował się sam je sprzedać. bez
    zaświadczenia wspólnoty że nie zalega z opłatami nie mógłby tego zrobić,
    więc zapłacił.
    ale o zlicytowaniu mieszkania nie słyszałem. z reguły sądy podchodziły do
    tego tak, że zaległość musiałaby swą wysokością dorównywać wolnorynkowej
    cenie mieszkania, żeby zarządzono licytację.
    ale może ktoś spotkał się z takim przypadkiem?