    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kiedy następne wybory?
    Date: Wed, 24 Oct 2007 00:48:35 GMT

    > nie rozsmieszaj mnie. Oni juz do wladzy nie dojda.

    Pierwsza sprawa to nalezy zastanowic sie nad tym co to jest PiS i co to PO.
    PiS i PO to jedno i to samo, taka sama ciagnota do wadzy:) PO powstalo pod
    koniec kadencji sejmu w ktorym rzadzila wielka koalicja AWS-UW. PO to byli
    czlonkowie tej koalicji!!! Pamietajmy, ze ani AWS ani UW juz na scene
    polityczna nie wrocilo po najgorszych od 1989 roku wladzach. PO bylo
    ucieczka przed smiercia polityczna. Zmiana szyldu udala sie doskonale. To
    samo zrobilo PC czyli obecne PiS - tez zmienili jedynie szyld. Ani PO ani
    PiS nie mja rzadnego programu, ich jedynym celem to wladza. Tak samo bylo na
    poczatku koalicji AWS-UW.
    Od ok, 3 lat mozna zaobserwowac probe spolaryzowania sceny politycznej w
    Polsce, wlasnie poprzez sztuczne rozgraniczenie na PiS jako partie socjalna
    i PO jako partie liberalna, w rzeczywistosci to to samo...
    Dzieki takiej polaryzacji PiS i PO zagwarantuje sobie dozgonne dzierzenie
    wladzy w Polsce.