  • Data: 2008-07-22 11:53:15
    Temat: Re: Kiedy należą sie odsetki ustawowe?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam pisze:

    > art.476 kc
    > zwłoka to opóźnienie wynikające z okoliczności za które odpowiada dłużnik

    To ja bym się sprzeczała czy samo "opóźnienie" bez warunku że dłużnik za
    nie odpowiada (a więc nie zwłoka) jest podstawą do naliczania odsetek.

    A co jak mp. wierzyciel podał nieprawidłowy numer rachunku bankowego?
    Jest opóźnienie, nie ma zwłoki.

    Opóźnienie nie wystarczy, potrzebna zwłoka.

    Kolego, czytaj swoje własne cytaty bo.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl