  • Data: 2006-05-31 21:17:55
    Temat: Re: Kazus z pewnego egzaminu ...
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lookasik napisał(a):

    > i co z tym odszkodowaniem okresowym ??? na jakim stanowisku stoisz ???

    Na żadnym.
    Sam to wymyśliłem z nudów i nie było tego na żadnym egzaminie.
    Przepraszam za małe kłamstewko :)
    Prasa okrzyknęła by taką sprawę sporawą o "alimenty" dla psów :), ale
    nie słyszałem by ktoś wpadł na pomysł wytoczenia takiego powództwa.

    Ale świadczenie okresowe na pewno odpada bo nie da się przewidzieć że
    wydatki co miesiąc byłby takie same, a więc mimo że jest jedne stosunek
    prawny to raczej zasądzeniu na przeszłość będzie się sprzeciwiać
    nieokreśloność wysokości zobowiązania.
    Odszkodowanie, można by się zastanawiać i wynik pewnie zależałby od
    argumentacji przedstawionej przez sąd. Ale raczej skłaniałbym się do
    oddalenia - w końcu oba psy działały instyktowanie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam