    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kazdy obywatel posiada odbiornik radiowy lub telewizyjny ?
    Date: Wed, 13 Feb 2002 23:45:14 +0100

    "Gwidon S. Naskrent" wrote:

    > Nie każdy.. mi jest w zasadzie niepotrzebny i gdy zamieszkam sam, to
    > telewizora nie kupię.

    > Wg. ostatnich badań - jedynie jakieś 60% gospodarstw domowych (pewnie
    > wliczono też konsole).

    > Jak Ekspierd zacznie rządzić Internetem to na pewno :)

    > Nie, bo płacisz od odbiornika, a nie od tego co odbierasz.

    Czy to oznacza ze salon telewizyjny tez bedzie placil abonament od
    odbiornika ?
    Nawet gdy ma wlaczone jedynie kilka sposrod 100 ?

    A czy abonament salonu TV bedzie w takiej samej wysokosci, gdy na
    wszystkich telewizorach bedzie ten sam obraz ?

    Czy salony Wizji TV z takimi tubami z 20 telewizorami, beda placily 20
    abonamentow ?

    Czy abonament beda placili posiadacze kart TV do komputera ?

    Czy bedzie mozna odliczac abonament za okres zepsucia sie telewizora ?

    Czy od 3 telewizorow w mieszkaniu beda placone 3 abonamenty ?

    Czy 3 rodziny mieszkajace w jednym domu, posiadajace 5 telewizorow, beda
    placily :
    - 1 abonament
    - 3 abonamenty
    - 5 abonamentow ?

    Czy studenci w akademiku beda placili abonament ?

    Czy osoba zameldowana czasowo bedzie placila abonament ?

    Czy wlasciciel zakladu napraw TV bedzie placil abonament ?
    Czy kierowca Lincolna do slubow z TV, bedzie placil abonament ?

    Czy abonamentu nie mozna od razu wliczyc do ceny telewizora ?

    mam jeszcze kilka pytan ale ich nie zadam, dopoki ktos nie odpowie
    sensownie na kazde z dotychczasowych.

    Jacek