  • Data: 2023-04-07 12:21:02
    Temat: Re: Karetka zatrzymana przez policję
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tego rodzaju, to jakiego to rodzaj?

    Akurat mieli akcję "niechronieni uczestnicy ruchu".

    > Tyle, ze w Twoich oczach.

    Nie sądzę - skoro pojawiają się co i rusz filmiki z radiowozami
    wyprzedzającymi na przejściach i fikołkami policjantów (hitem był
    "spalony") to znaczy że nie tylko mi to hipokryzją jedzie. No ale ty
    pewnie nie zrozumiesz.

    > Przecież również dobrze możemy monetą rzucać.

    Zobaczymy - może jednak filmik wypłynie - to jak?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!