  • Data: 2005-08-12 19:10:32
    Temat: Re: Kara za nieterminową opłatę za studia
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Otóż mój problem polega na tym, że uczelnia w której kończyłem studia
    > podyplomowe odmówiła mi wydania świadectwa ukończenia studiów do momentu
    > uregulowania kary umownej za siedmiomiesięczną zwłokę w wysokości 520 zł.
    > P-kt 7 tej umowy mówi - cyt." W sytuacji nieterminowego uniszczenia wpłat
    > student zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w wysokości 20,-zł za
    > kazdy miesiąc zwłoki".
    > W/g mnie powinieniem zapłacić 140 zł, a Dziekanat poiformował mnie że
    > nalicza wielokrotność za każdy miesiąc.

    i dobrze myslisz, wynika to z umowy, a swiadctwoi oddac musza, idz do
    dziekanatu
    i ponownie popros jezeli nie wydadza (najlepiej z dyktafonem). poinformuj
    rozmowczynie ze popelnila przestepstwo z
    Art. 276. kodeksu karnego

    Kto niszczy, uszkadza, czyni bezużytecznym, ukrywa lub usuwa dokument,
    którym

    nie ma prawa wyłącznie rozporządzać,

    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności

    do lat 2.

    powinna szybko zdanie zmienic

    P.