  • Data: 2013-10-01 18:39:28
    Temat: Re: Kancelarie adwokarów i radców prawnych
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Bo to jest oksymoron.
    > Cennik bardzo mocno podważa "przykładowość" podanych wartości, jak
    > się okaże, że dany przypadek jest "trudny", obrona wyższej ceny
    > może być nieskuteczna.

    Przecież te sprawy są typowe. I serwis samochodu też jest typowy. W każdym
    ASO policzą Ci dokładnie każdą czynność jaką wykonali. Gdzie indziej od
    godziny policzą albo od rozwiązania problemu. Wszędzie zasadniczo wiadomo
    ile będzie kosztowało. Jak mechanik podał większy koszt przy odbiorze w
    stosunku do tego co chciał przy oddawaniu motywując istnieniem instalacji
    gazowej to uznałem to za zwykłe oszustwo, bo z samochodem zapoznawał się
    przed oddawaniem a na dodatek dostał numer telefonu, którego nie raczył
    użyć.