  • Data: 2005-12-24 19:14:58
    Temat: Re: Kamery a panstwo policyjne
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Benda szpiclowac kazdego kierowce kamerami w USA. A ja pytam: co z
    > prawem do prywatnoscia gwarantowana Konwencja?

    Po pierwsze: gdzie w tym artykule wyczytałeś, że chodzi o USA? Po drugie:
    oczywiście Angolom wmówi się, że to dla ich "dobra" i ochrony
    przed "terrorystami" (każdy dyktator zapewnia mieszkańców swego kraju, że czyni
    wszystko dla ich dobra). Ciekawe kiedy pan Blair zarządzi instalację kamer i
    podsłuchów w mieszkaniach? Amerykanów już się podsłuchuje, więc pewnie
    niedługo. W sumie najlepiej byłoby wszczepić wszystkim podskórne chipy i zrobić
    z ludzi posłuszne pieski na niewidzialnych smyczach (oczywiście dla
    ich "dobra"). Minie trochę czasu, a i u nas takie pomysły zaczną przypadać
    rządzącym do gustu. Ech, ciekawe jak zareagowałby stary druh Orwell, gdyby dziś
    żył i osobiście się przekonał jak dokładnie zaczynają się spełniać
    przepowiednie z jego książek.