  • Data: 2004-08-13 21:06:58
    Temat: Re: KOMORNIK - w jaki sposób może namierzyć konto ?
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Marcin? czy wiedząc, że gość ma windykowany przez komornika dług poszedł byś
    > na to, by on na Twoje nazwisko otwarł rachunek?

    Robercie :)bedac windykowanym dluznikiem czlowiek pozostaje czlowiekiem,
    windykacja nie musi go przekreslac. osobie obcej bym w taki sposob nie
    pomogl, ale np. gdyby brat mnie poprosil to bym sie zgodzil, bo mu ufam.
    on nigdy jeszcze nie zawiodl, a kazdy moze popasc dzis w dlugi. no nie? :)

    do jednego z moich rachunkow ustanowilem mame jako pelnomocnika ogolnego.
    moze ona dysponowac srodkami, ktore znajduja sie na koncie, ma swoja karte.
    nie moze zaciagnac kredytu ani debetu bo jest tylko pelnomocnikiem wiec
    nawet gdyby chciala to nie moze nic zlego zrobic. no ale mama nawet by
    nie chciala krecic hehe :)

    pozdr.
    marcin