  • Data: 2004-03-21 13:46:00
    Temat: Re: KOMORNIK
    Od: "Jogin" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Glupio Wam i czepiacie sie slow, ktorych intencja nie ma na celu odbijania
    pileczki w druga strone.
    zal mi Was, to wszystko co chce dodac.
    Nie przejmuje sie Waszymi docinkami i uwagami, po prostu zwykla zlosc przez
    Was przemawia.
    Piszac o tej sprawie chcialem skonsultowac sie z innymi bo mam do tego
    prawo. Wy ciagle piszecie ze ja sie nie wywiazuje z umowy, a tak nie jest.
    Jak byscie uwazniej czytali to co pisze to byscie sie dowiedzieli tez ze
    dlug ktory mam splacam regularnie, w porozumieniu z komornikiem.
    3maj cie sie cieplo.
    Pozdrawiam
    `Jogin