  • Data: 2004-02-20 15:17:51
    Temat: Re: K K
    Od: rafal<s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiesz ja zeznalem ze moge nie pamietac ale wiesz goscia ktory cie
    kopie na ziemi to chyba sie dlugo pamieta. Tamtemu kumplowi nic
    nie skradziono ale tez nie wezwali go jako swiadka i temu mam
    wszelakie watpliwosci wiesz nie chodzi juz mi o sam fakt tego wystepku
    tylko o dzialania policji.

    jescze jedno jak bys mogl bo juz wkurzylem na nich
    czy sad grodzki moze mi przyznac odszkodaowanie za poniesione
    obrazenia czy ja musze z powodztwa cywilnego cos podac czy jak, jak
    bys mogl powiedz mi co i jak mam pisac ( jak ma to pismo wygladac )
    no chyba ze grodzki cos zasadzi |??
    uwazam ze policja cos kreci tzn kryje tego prawdziwego sprawce ale to
    tylko miedzy wierszami
    bo widze ze inaczej z nimi nie dojdzie do gadki to niech poniosa w
    formie materilanej straty

    -> http://usenet.pomocprawna.info