eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJuszczyszyn ukarał szefową Kancelarii Sejmu za nieujawnienie list poparcia do KRSRe: Juszczyszyn ukarał szefową Kancelarii Sejmu za nieujawnienie list poparcia do KRS
  • Data: 2020-01-24 21:38:44
    Temat: Re: Juszczyszyn ukarał szefową Kancelarii Sejmu za nieujawnienie list poparcia do KRS
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.01.2020 o 21:22, J.F. pisze:

    > Owszem, moze byc i taka interpretacja.
    > Aczkolwiek oni wycofali jeszcze przed wyborem do KRS ... co i tak moze
    > nie miec znaczenia.

    Nie ma, poza "propagandowym", że "popierający" go wcale nie popierają.

    Jest inna droga - podpis to oświadczenie woli. No więc może się okazać,
    że osoba składająca podpis została wprowadzona w błąd - przy czym nie
    chodzi o to, że "myślałem, że popierałem wartościowego człowieka, a
    okazał się nawackim", więc raczej nawet pisiego sędziego aż o taki brak
    rozgarnięcia nie posądzam. No albo wymuszony - nie takie absurdalne,
    skoro deweloper publicznie się fotografuje z teczkami sojuszników i
    wrogów...

    --
    Shrek